TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Thursday, May 6, 2010

I'm saved now! yippi!



Just now I've got 2 missed calls from an unknown number.. So, saya hantar sms...


Sape ni?


Tut..tut..tut tut...
1 message received...


Ore nok buleh abe meme tok kenal doh kito


Tiba-tiba...


Telefon berbunyi, ring..ring.. Kuangkat, kutanya, siapa...? Eh, menyanyi2 keriangan pulak. Rupa-rupanya, yang tadi tu, bro Sufiyan. Bro ni senior saya kat JKR. Dulu, dia sama unit dengan saya. But now, he has been transfered to JKR Bachok, Kelantan as Jurutera Daerah. Sian kat bro pasal dia kalau boleh nak dok kat HQ even, dia sendiri memang asal Kelantan. Memang kacang lupakan kulit betol la beliau ni. Hehe..

Beliau kol saya sebab nak cakap kad kawin yang saya dok kalut takut tak sampai tu dah sampai kat dia.. Yey!! Saya ingat kad tu dah tenggelam dalam laut dah.. Heehh.. alhamdulillah..Fuhh, lega! :)



0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!