TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, April 25, 2011

Terima kasih Ya Allah...

Bismillahirrahmanirrahim...



Alhamdulillah kepada Allah yang maha pemurah lagi Maha mengasihani.


Syukur...syukur...syukur....



Yup, I am pregnant. =)



Setelah 10 bulan++ usia perkahwinan, saya disahkan hamil 5 minggu. Allah sahaja yang tahu betapa gembiranya hati saya dan Abam di pagi itu. Alhamdulillah.. akhirnya doa kami dan keluarga dimakbulkan olehNya.

Saya berharap saya diberikan kesihatan yang baik oleh Allah sehingga saya selamat melahirkan zuriat sulung ini. Amin..



Actually, dah checked last monday, tapi, pagi semalam baru pergi jumpa doktor nak confirm. Alhamdulillah...



Ingat entry saya sebelum ini? Tak sangka masa saya tulis entry tu, saya memang dah pregnant :)


15 comments:

  1. Waaaahhhhh!!!
    Tahniah dear!
    Jaga diri, jaga kesihatan.
    First trimester ni agak kritikal, kena betul2 jaga sebab belum betul2 kuat lagi.
    Alhamdulillah.
    :)

    ReplyDelete
  2. Wahhhh! Kak Pah Congrats!! :D

    Jaga diri elok-elok ye :) Ijah pulak yg mcm over happy ni. Hiks.

    ReplyDelete
  3. Wowwweeee!! Alhamdulillah!

    Congrats Che Pah & Hubby!! Take care k!! x0x0!!

    ReplyDelete
  4. Tahniah pah...akhirnya Dia bagi juga hadiah yg tak ternilai itu... jaga diri jaga kesihatan...mengandung banyak cabaran & dugaannya.. tapi semua tu ujian untuk menguji sejauhmana keihkhlasan & penerimaan kita terhadap rezeki tersebut...

    ReplyDelete
  5. WOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    excited nih
    akak nk dpt bb
    YEAY!!!!!!!!!!!!!
    congrtas kak~

    ReplyDelete
  6. che pah.. tahniah..sampai jugak hajatnye yerk.. pas ni jangan lupe potong kuku yang de inai tu tau..heheh..jage diri bek2...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...congrate pah... :D

    ReplyDelete
  8. tahniah akak!akhirnya berjaya juga...:)

    ReplyDelete
  9. To all:

    Thanks semua..yep, akan jaga diri bebaik.. :)

    ReplyDelete
  10. Tahniah my dear fren!

    Welcome to the club! (mama's club, hehe...)

    ReplyDelete
  11. Congrats Chepah...moga dipermudahkan segala urusan...amin...tk cr...

    ReplyDelete
  12. tahniah chepah...!!!!
    sabar hadapi dugaan mase pragnant yaa

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!