TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Thursday, July 28, 2011

Pendek je..

Puasa harini. Last day dah..Haha! Dah nak masuk bulan Ramadhan, harini baru boleh start balik ganti. Banyak dugaan lah. Tapi, takpelah, kan bagus puasa bulan Sya'ban ni. :) Petang nanti dah target nak berbuka dengan nasi daging kerutuk. Masak kat kedai je.. :P Ish..ish..tak baik bicara pasal makan di siang hari puasa nih. Dah dah..

Hmm...harini dah masuk 19 weeks usia kandunganku. Alhamdulillah, baby sihat-sihat saja. Setakat ni, saya belum ada rasa tendangan si bayi lagi. Mungkin saya yang tak tahu nak rasa tendangan bayi kot. Sebab ada juga kadang-kadang tu, rasa macam angin meletup dalam perut. Tak sure la angin betul ke, angin apa. Hehehe..

Sekarang ni, tiap-tiap petang busy menjaga budak-budak kecik dua orang ni....




Ameera yang semakinnnnnn boolat!

 Ammar yang semakin manja dengan Apah dia.....:)



Balik kerja, kerja saya mengangkut dua ketul ni la. So, hari-hari saya takde la terasa sunyi sangat tanpa Abam di sisi..  :'(


0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!