TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, September 5, 2011

Tragedi di pagi hari Isnin...


Apa perasaan anda....

  ....apabila turun saja dari bas, dan nak naik teksi untuk pulang ke rumah, dan handphone anda tertinggal dalam teksi tersebut?


Arghhhhh! Ujian Allah....


Tapi, ....


  ...alhamdulillah, apabila saya call nombor saya, ada seorang gadis menjawab. Katanya dia adalah passenger kepada teksi tersebut juga, dan dia dah tolong simpankan. Syukur sangat. Saya dah imagine nak kena pergi Midvalley petang ni. Haipp! Nak matikan simcard je lah, bukan cari handphone lain. Heheh..

Tak sangka masih panjang lagi umur handphone saya tu. Malam ni nak pergi jumpa beliau. Masih ada lagi insan yang baik seperti itu kan... :)


1 comment:

  1. fuhh , mujur ada org yg tlg simpankan hp kak pah. klu tak adeyy , menangis jgk ni. hehe.

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!