TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Tuesday, June 1, 2010

Doorgifts DONE!


Kerap betol saya mengupdate blog ye sekarang..Hehhe! Mesti korang ingat saya ni takde keje ke kat umah kan.. Bukan macam tu ye adik2.. Komputer kat rumah ni sentiasa terbukak 24 hours. Dah setelkan satu perkara, tengok FB la, blog la.. Saje nak releasekan tension. Bukan ape, sebab kat umah ni pakai streamyx, sangat laju hokay! Tekan sekali, dah "pop" keluar page lain. Belum tekan lagi dah tukar page.. Kadang2, baru je pikir nak click, dah tukar page dah.. Hahahh! Ok. Itu dah sangat melampau ye.. :P. Agak2 r sikit.


Sangat sakit pinggang sekarang.  Baru aje siapkan doorgifts dari maghrib tadi, secara beramai2.. Kerahan tenaga telah diadakan. Sangat keletihan. Sebenarnya, saya agak slow dalam memprosesan doorgifts sejak balik ni. Dok pikir, masih awal ni nak siap2kan.. Tadi mak sedara ada datang umah. Katanya, saje datang nak tolong apa yang patut. Nasib baik dia datang dok push2 kami, kalau tak, perihal doorgifts ni xsiap2 lagi. Alang2 ada orang nak tolong, baru lah yang lain semangat nak wat kerja.  Rupa-rupanya sangat lama nak setelkan. Kononnya saya rasa boleh siapkan sorang2. Nah, ambikk kau! Terjelepuk tadi. Penat. Tapi, kini dah setel. Esok buat benda lain plak.. Banyak benda2 kecik yang belom setel. Sebab nampak aje sikit. Padahal, bila dikumpul2 jadi banyak plak. :o

Dah pukul 2 pagi dah..Nak tido dah. Nite!


0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!