TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Tuesday, October 12, 2010

Unplanned shopping

Petang itu mahu main bowling..
Abam perlu ke surau dan sementara menunggu beliau solat, saya terpaksa cuci mata di Jusco..
Abam tinggalkan saya terkontang kanting di situ..
Saya hilang arah tujuan..
[Walaupun mata dah mula scanning melihat segala jenis beg-beg dan kasut-kasut yang cantik di situ]

Boringnya tunggu kat sini sorang-sorang... [getuh hatiku..]

Sedang saya melilau-lilau keseorangan, mata tertumpu kepada satu kasut yang sangat cantik.

Saya jatuh hati..
Tabahkan hati untuk mencuba kasut tersebut.
Ternyata sedap dan selesa...nyum! nyum!
Warnanya sangat memberangsangkan..[eh, betul ke eja macam tuh?]

Tekadkan diri memanggil promoter yang ada tidak jauh dari situ.

Cik, yang ni ade saiz 37 tak?

Ada..

Lega...
Tanpa berfikir panjang, saya ambil dan bayar.



 Wah, sangat padan bila digayakan dengan tracksuit.. (-_-")
 Nampak macam kaki besar pula..sendat semacam je..
 

Kalau setakat pakai nak ke office tu, takperla kot.
Ini buat jalan-jalan sampai merata dah, melecet la jawab dia..
Kawan pesan,
Petua tak nak bagi melecet, gigit kasut tu dulu sebelum ia gigit kaki kita..
[sebelum pakai la wei,..]

Emm, kalau gigit selepas pakai macam mana? Jadi tak? Hehehh...



3 comments:

  1. ahahah
    akak pun tau ekh pasal petua tuh
    boleh caya ke???
    mcm org gila pulak..
    tetiba nak gigit kasut kan..
    -_____-"

    ReplyDelete
  2. che pah,
    ni kalau dah start preggy lagi le kuat shopping nih.. mau lagi pening encik abam mu tu..wait and see okay =D

    ReplyDelete
  3. nor:
    a'a, baru tau psl tu..tu la, ikutkan je la..petua orang-orang tua..kahkah..

    liza:
    Hhahah! tu la pasal..wait n see je lah! :P

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!