TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Tuesday, January 4, 2011

Terlerai sudah..


Busy lagi harini. Tak sempat nak hadap blog-blog wajib dan  facebook,  (mak aii, banyak nya perkara lgha yang dilakukan oleh saya.). Seharian suntuk dok buat nota serahan tugas asyik kena reject aje. Heheh.. Tak kisah lah, itupun, untuk senangkan kawan-kawan yang nak ambik alih tugas saya jugak kan? Jangan la marah Laila shayang.. Sian kamu, kena merayau-rayau tempat lain seharian hari ni. Saya janji, esok saya akan start berambus dari tempat kamu sekarang. :)


Anyway, nak ucap syukur sangat-sangat. Harini baru kami dapat berita gembira. Penantian kami, soalan kami telah terjawab. Harini, call orang JPA, majoriti daripada kami, dapat interview JKR as jurutera awam. Surat aje yang belom dapat lagi. Saya punya 21 Januari ni. Alhamdulillah. Walaupun, hanya interview, sekurang-kurangnya, dah boleh tahu status jawatan kami. Ini tidak, asyik dalam dilema je nak cari kerja lain ke tak. Kalau tak dapat jugak, memang betollah takde rezeki saya untuk bekerja dengan gomen. Sob..sob.. Apa yang penting, kena buat yang terbaiklah masa interview nanti. Takut pun ade jugak. Tak pernah menghadiri temuduga spa punya nih. Nak kena tahu satu malaysia, hafal nama menteri, kabinet, dewan undangan dan bla bla bla..TAK MINAT!!! Tapi, kena baca jugak. Maybe dah kena hafal jugak lagu '1 Malaysia' dan lagu 'Bunga Raya'. kot-kot ada markah mahal kat situ..kahkah!

Mana CFS yang tak dapat interview lagi tu, jangan risau. Ini hanyalah first intake. Second intake akan menyusul bulan 6 or 7 nanti (maklumat dari orang JPA jugak). Doa banyak-banyak okay. 



Selit-selit gambar bersama lipstik besar ni boleh? :P


5 comments:

  1. wahh...ader interview...gud luck yer nanti..

    ReplyDelete
  2. che pah, bpe no fon org SPA?nk call gk...he3

    ReplyDelete
  3. lipstick rupenye..
    ingatkan ape tadi..

    ReplyDelete
  4. gud luck lalimmm!!~~

    lipstick kerr?? order satuuu!!!




    jom singgah my new blog n being my followers too...tq

    http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/


    and

    jom singgah my shop blog...tq

    http://mummylovepink-shoppaholicblogspot.blogspot.com/

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!