TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, February 16, 2011

Ohmaigod!

Salam 1 Malaysia..

Wah, ape ke halnya tiba tiba masuk bagi salam 1 Malaysia neh? Mengigau kot. :P. Lamanya tak update blog. Sekarang baru ada ruang sikit..


Woh, penat gila weh. Rasa ngantuk lagi. Sebenaqnya, saya baru balik dari Jakarta semalam. Kul 11.30 malam mendarat, tung tang kul 1 lebih sampai rumah dan kul 2.00 pagi lebih jugak lah baru boleh tidur.. Pergi sana  ni pun tanpa dirancang. Ada la halnya. Saya pergi bersama Abam dan mak mertua. Hehhe..Next time lah saya cerita pasal ni ek.


Nak cerita pasal benda lain sebenarnya. Semalam, sampai aje rumah, benda yang penting skali yang saya  nak buat ialah on handphone. Hahha! Bertalu-talu sms dan email masuk. Email biasanya saya tak tengok sangat sebab biasalah, email fesbuk! Dah semak email peribadiku itu.. hehe. Dok tangguh nak delete, last-last, 2000 lebih email yang unread saja. Tiba-tiba plak terasa nak tengok email. Mataku terbuntang apabila melihatkan......


Alhamdulillah, dapat tempat Ke-2... saya sendiri pon terlupa pasal contest ni. Itupun, ada blogger lain yang tolong bagitau. hihi.. Saya masuk sekitar 2,3 bulan lepas kot. Main hantar je gambar yang saya snap tuh. Tak sangka plak terpilih. Di blog penganjur pun dah ada keputusan rupanya. Satu yang saya suka pasal contest ni sebab tak perlu nak jadi follower blog dia. Hantar saja gambar yang nak dipertandingkan. Senangkan?


Gambar-gambar ini lah yang dipertaruhkan tu. Amacam?

Apepun, terima kasih bebanyak pada penganjur.. (^^,)

4 comments:

  1. TAHHHNNIIAAHHHHHH....heheheh..nanti kna masak lagi la lauk ni...

    ReplyDelete
  2. Congrate la chePah oiii....!

    Bagusss bangat! hehe...

    ReplyDelete
  3. congrats!! hehe...sy tak hantar pun.terlupa.nanti ada lagi contest,i update..rasanya ada 1 lagi...foto tema kasih sayang.blog fotografi

    ReplyDelete
  4. wow..not bad..bakat boleh dikembangkan lagi..hehehe ce try ni http://inibelogsaya.blogspot.com/2011/02/event-photographers-alert.html

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!