TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, February 2, 2011

Pada harini, saya akan......

Sunyi weh.
Kat office ni bagaikan tak bernyawa..
Okay, poyo je.
Saya tak cuti ye kawan-kawan.
Kagum tak?
Ala, cuti pon, dok rumah je.
Bukan pergi mana pun. So, baik kerja saja.
Boleh saya simpan cuti..kan?

Huh....boleh bilang kot berapa ketul je orang kat office ni.
Parking pun kosong je, kalau nak parking secara melintang pon boleh. :P

Harini saya kerja sampai kul 12.00 malam.
Kalau musim banjir macam ni, Bilik Bencana akan dibuka.
Makanya, department kami terpaksa berkorban masa untuk berjaga 24 jam di bilik gerakan banjir.
Update status banjir di setiap kawasan yang terlibat dengan banjir.
Untuk senangkan korang jugak tau..hehhe..
So, sesiapa yang nak tahu jalan mana tutup ke, tanah runtuh ke, boleh hubungi kami ye..
Atau, boleh pergi sini, e-Bencana Alam.

Suamiku yang baik hati itu sanggup menunggu sehingga isteri tersayang habis kerja.
Thanks dear!
Apa beliau nak buat sementara menunggu saya habis kerja?
Whatttt! Tengok wayang? Shopping sorang-sorang?! Pergi spa?
Adilkah macam ni? Wuuuuu!!!
Hehehhe...tak kisah lah Abam nak pergi mana pun, janji, sayang dah habis bertugas, Abam ada kat lobby. Ngeh3....

=P

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!