TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Saturday, August 13, 2011

I've turned to 26 today..

Today is my birthday. Syukur alhamdulillah saya masih diberi peluang oleh Allah SWT untuk bernafas di muka bumiNya sehingga ke hari ini. Syukur juga kerana saya dikelilingi suami baik dan penyayang, ibu bapa yang sentiasa mendoakan kesejahteraan saya, mertua yang sangat baik, adik beradik yang happy go lucky, kawan-kawan yang happening-dan-otak-gila-gila. Dan juga tahun ni insyaAllah, saya akan menjadi seorang ibu kepada anak dalam kandungan saya ini.


So, since cik abe tiada di sisi tahun ni untuk celebrate my birthday, sebagai hadiah untuk diri sendiri (walaupun dah dapat ASUS seketul), saya pergi memanjakan muka di Slimming Sanctuary. Actually, pakej yang masa kawin haritu tak habis-habis lagi. Heheh. So, yang tadi tu, yang last punya la. Pasni dah takde dah. Itu sahaja lah yang saya buat harini. Sian besday girl celebrate sorang-sorang kan..? :P


Happy birthday to me!




Abaikan background dalam gambar. Petang tadi pergi repair lampu kereta dengan adik. hehhe..

4 comments:

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!