TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, November 9, 2011

Bengkung



Hasil nasihat kawan kawan, saya tak beli pun set bersalin. Saya pun risau juge kalau kalau beli, tak terpakai atau tak serasi. Hold dulu la. Banyak lagi barang lain yang nak kena beli. Disebabkan ramai yang cakap better beli bengkung je, so, haritu, terjumpa satu blog namanya Kak Engku. Kak Engku memang menjual barang barang yang berkaitan dengan bersalin. Akak tu recommendkan bengkung product Leesa Formula. Saya oder bengkung tersebut beserta dengan body contour gel. Dia kata bengkung ni boleh pakai sendiri, tak payah orang tolong. Ha, memang bagus sangat lah tu. Sian Mama nanti nak kena buat itu ini.


Semalam, barang dah sampai ke rumah.


 
 Inilah bengkungnya. RM49.00

Sebelum pakai bengkung, sapu gel ni kat perut. Yang ni harganya RM 55.00. Ini yang besar punya, kalau kecik, RM30.00.



p/s: Semangat nih nak kuruskan badan. SAYA NAK KEMBALI KE BENTUK YANG ASAL!!!!

2 comments:

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!