TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, December 19, 2011

My favourite watch



Dah lama sangat jam tangan saya ni menghilang. My favourite watch ni tau. Almost 2 tahun lebih kot hilangnya. Ye la, sepanjang kerja kat KL la kiranya. Alih alih, Suami yang jumpa di rumah saya sendiri tapi, nombornya sudah tidak kelihatan kerana kehabisan bateri. Ingatkan saya dah tertinggal kat mana mana. Jam ni Suami yang bagi masa birthday saya yang ke berapa entah. Yang penting, masa tu, zaman muda mudi belajar kat UiTM. Lama juga tu kan? Even kelihatan calar balar, tapi, comel kan jam ni? APA? TAK COMEL? Comel la ni, ada kerawang-kerawang gitew. Tambah pula dengan nombor digital kaler pink. Kau hado? Suka pakai jam macam ni sebab nampak macam muda sikit. Ehem. :">. 


After 2,3 days bersama dengan jam ni, getah-boleh-laras yang sangkut lebihan kat tali tu PUTUS sebab reput kot. Adoiiiii.. Kecewa gila kot. Pergi bawak kedai jam, takde pula size untuk jam tersebut. Hampa dan kecewa. Terpaksalah kusimpan kembali jam ni. Jam yang satu lagi pun dah ketat dan tak muat untuk tangan yang tembam ni. Tak boleh pakai lagi buat masa ni. Tak best lah tengok tangan ni kosong je. 



p/s: Abang, boleh baca tak hint Sayang ni? kahkah!


2 comments:

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!