TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Tuesday, September 7, 2010

Something new..

Wah rajin plak nak update blog harini.. Sebab jumpa benda best lagik. Today, I've learned something new..for me la.. Saya taktau bagi kamu macam mana..hikhik..Ok, before this, memang my officemates especially kakak2 di sini dok sibuk menganyam ketupat dengan reben untuk hias office. Saya tengok aje la, hanya menonton sebagai si budak kecil yang taktau apa-apa. Takde inisiatif langsung nak try buat ke, nak tolong ke. Sebab nampak macam rumit. But today, Elly dah pergi beli daun kelapa kat pasar bawah untuk buat ketupat untuk raya. Nampak dia tengah gigih dok buat dan belajar buat ketupat nasi tu. Saya plak rasa terdetik di hati ni nak try belajar... Gelak punya gelak dok buat benda tuh, at lastt!!!!



Tu diaaaaa ehhh...!



Comei tak? hahahah! Mesti menangis mama tengok saya pandai anyam ketupat nasi. Keh3..Best plak buat benda nih. Senang aje.. Ada empat biji saya buat tadi. Balik nak rebus makan ngan serunding la, wat abam sahur. heheh.. Takkan la saya nak buat kuah kacang bagai... 

Hmm.. tengok la angan-angan jadi ke tak. Ntah2, gantung kat pagar je buat hiasan sempena raya.. :P

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!