TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Sunday, September 19, 2010

Sudah ditampal!


I'm done! Yess.. Banyak betol buat kerja harini. Kemas2 rumah, masukkan kuih raya dalam balang, basuh baju  macam 1 lori (baju yang seminggu raya tak berbasuh sebab cuti seminggu round 1 malaysia). Adehh..penat pon penat jugak. tapi, hoihhh...rasa nak lari-lari jogging depan rumah ni. Boring nyer dok kat rumah harini. Sebab abam keluar bekerja jadi buruh kasar paksa dari pagi tadi dan sekarang tak balik balik lagi and I miss him.  


Semalam saya baru sampai Nilai. Sepatutnya, saya perlu balik Nilai hari Jumaat, then terpaksa postpone ke Sabtu. Apa ke halnya? Nak tampal gigi la der.. Hehhe... Mak mentua saya memang dok biasa pi klinik gigi kat Alor Star tu. Katanya, doktor tu baik sangat. Alang alang Mak pon nak pergi, saya tumpang sekaki la jugak. Sebab saya memang dah lama nak pergi check gigi. Cuma takut je mengundang dalam diri. Eh. tetiba ayat terskema. So, last Friday, kami terus melancar ke klinik gigi tersebut dengan Mak dan abam. Ternyata doktor tu baik gila.. Percakapannya juga lembut.. Sekejap aje siap dan tak sakit langsung. Cuma terasa nyilu time dia cuci.  Rasa macam nak cium aje pipi doktor tu, tapi apakan daya, saya hanya patientnya saja.. heh. Rasa best! Sape yang berada di Alor Star atau sekitarnya, kalau nak cabut gigi  yang bergoyang ke ape, boleh la pi ke Klinik Juliewati. Ehm, tempat? Hahah! tak berapa pasti kat mana. Yang saya tau, Klinik Juliewati. hangpa cari la noh. :P


So, semalam, gerak dari Jitra kol 5 pagi. Pakai baju kurung siap-siap sebab tengahari nak attend kenduri kawen Una. Congrats to both of you.. Una, kamu sangat gojes semalam..I loike! :)


Hmm..Still remember this entry? Sedih betol, I thought my babies still ade kat rumah. Selak2 kain kanvas, all of them were gone! Aduii..Ibu kucing tu dah bawak ke mana entah.  Maybe sebab saya selalu dok kacau-kacau anak-anak dia haritu. Alaaaa....tak boleh dah nak main main ngan anak-anak kucing tu.. :(  Sunyi ...

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!