TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, October 13, 2010

Selamat berangan Chepah!



Recently, I've got a few jobs. Regarding to my hobby yep. Dari kawan-kawan, officemates and sehinggalah dari orang yang saya tidak kenali pun ade. Untuk office ni, ada juga la sekali sekala diberi penghormatan (ambik kau, diberi penghormatan konon) untuk ambik gambar-gambar untuk montaj la, untuk majalah la, seminar la, macam-macam lah. Yang terbaru, wedding event of my friend. Duh, I don't know whether I should accept it or not. Tapi, dengan excitednya, saya dah terima dengan sebaik  mungkin. haha! (dah terima, lagi mau confuse ka wei?). Ada juga sekelumit di hati ni terasa risau..dan takut tidak dapat memenuhi kehendak mereka. Nervous weh. Tapi, kadang-kadang rasa best apabila diberi kepercayaan  begini.


Well, it's new for me. Bidang photography ni yang dulunya hanya sekadar hobi (ceh, macamlah sekarang kau dah jadi OP...please stop berangan Chepah!). Okay, even sekarang pun masih lagi hobi.. hehe. Eh, apa saya dah membebel ni? Okay okay, stop. Saya snap snap gambar hanya untuk suka suka.. Bila melihat panorama pemandangan keindahan ciptaan Allah, saya snap! Bila melihat budak kecil ketawa riang, saya snap! Bila melihat keadaan di satu-satu majlis, dengan pelbagai gelagat orang, saya snap! Bila melihat Abam tengah makan, saya snap! (eh, nak masuk jugak?) Kalau boleh, semua benda saya ingin abadikan dalam gambar. Best tau! Kalau hobi boleh menjana pendapatan, apa salahnya kan? :)


And now, saya kena belajar lebih lebih dan lebih lagi. Memang sekarang pon masih belajar. Sambil menyelam, sambil minum air kan? By the way, ini baru hanya permulaan, belum pasti angan-angan saya ni menjadi ke tak, harapnya, jadi la kan? *Sedang senyum sambil menongkat dagu*. Kan dah cakap sedang berangan-angan tadi..


 
Tuuuu dia..berkerut-kerut ambik gambar. Ada style tak?
Cet, terasa bersikap poyo pula..ampun maaf dipinta.




2 comments:

  1. Wah, =D senyum! (sb che pah sdg mngambil picture~ =p)

    ReplyDelete
  2. say cheese!!!!!!!!!!!!!
    aka amek gambar ai
    aaauuchh
    segan
    =DD

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!