TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, June 13, 2011

Macam-macam ada..

Lama gilew lah rasa tak update blog. Bukan tiada masa, tapi, taktau nak update apa. Ketandusan idea. Heheh.. Today, saya bersama officemate lunch di Legend Hotel. Best..best! Orang belanja, kami ikut je lah. Tapi, tak berapa best juga, sebab nikmat makan masih tiada lagi sekarang. So, makan apa yang mampu nak telan je lah. Makan untuk my little 'large plum' kat dalam peyut ni. Hehe.. Kenapa large plum ye? Sebab dalam hp saya ada application untuk pregnancy tracker. So, every morning selalu bukak application tu, tengok size baby, umur baby dalam perut (at least, bila orang tanya dah berapa minggu, boleh la jawab), pastu, yang best, ada macam-macam tips can be shared. Tips macam mana nak hilangkan rasa loya la, pilihan makanan yang baik lah etc. Every time size baby berubah minggu ke minggu, sangat excited. Tak sabar tunggu baby besar cepat-cepat sikit. :">.Tapi, sekarang berat saya turun lagi la. :'(. Dah 3 kilo kot. Risau pula. Dah la next checkup 27 Jun ni. Kena makesure berat bertambah sebelum tarikh itu, kalau tak, tak pasal-pasal kena masuk air pula. Adey...

Harini dah start naik komuter. Huhu..Tiada lagi Abam drive di sisi. Tiada lagi teman di sisi. Yang penting tiada masa untuk TIDUR! Nak tidur dalam train segan. Kang terjujur ayaq liuq, siapa yang malu? Saya jugak. =P. Saya malas nak drive sendiri ulang alik Nilai-KL-Nilai. Jauh wooo.. Penat dan mengantuk. Nak nak drive sorang-sorang. So, baik naik train, senang. Cuma, nak berjalan dari stesen ke office tu, penat jugak lah. Pagi tu okay lagi sebab turun bukit dan pagi-pagi pun masih cergas lagi. Tapi, kalau petang, bayang lah, nak daki bukit lagi, pastu, peluh-peluh naik train. Makin turun la berat. kotttttt..Heehhe..Oh ya, lupa nak bagitau, Abam dah resigned dari JKR sebab nak concentrate untuk bisnesnya. Itu sebab saya kena pergi kerja sorang-sorang. T_T

Okay lah, dah pukul 5.15 patang. Nak solat and terus balik berebut naik train. Chow!

Taktau apa motif gambar ni..confuse..


0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!