TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Friday, June 24, 2011

Malas..


 Apa yang anda tahu tentang 5S? Jawapannya, simple! kat gambar kat atas tu je la. Adakah saya mengamalkan 5S di pejabat?

Jeng jeng jeng!

..

..


..


Apa pendapat anda?

Ye la, saya tahu berselerak..  T_T

Dengan desktop komputer pun dah hampir 50% penuh. Siap dengan cooking dash pon ada.:">

Malas gila nak mengemas weh. Komputer pun dah berapa hari tak tutup, just tutup di dektop sahaja. Sebab? Sebab malas nak off petang-petang. Perlu banyak masa tau nak tutup semua tu. So, pagi-pagi boleh on kat desktop je dan terus buat kerja dengan cepat. Kan? Hehhe...Tapi, weekend, saya tutup la. Bankrup la kerajaan kalau ade 1000 staff macam saya ni. Habis kat bil letrik je. =P

Okay la, setakat ini sajalah for today. Nak tidur. Masa rehat masih panjaaaaaaaaaaaaaang lagi. Harini kan Jumaat. :)


1 comment:

  1. haissshhh....kena rajin2 cikit...biar menjadi ikutan yg elok2..

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!