TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, June 2, 2010

Fresh flowers

Petang tadi saya dan mama pergi mencari fresh flowers. Nama kedai tu Wee Garden. Plannya, nak tengok2 bunga kat situ dulu. Sebab pikir, nak guna hari sabtu, kalau beli sekarang takut layu nanti. Dah sampai kedai tu, saya try la tanya2 kat taukeh kedai pasal berapa lama boleh tahan untuk bunga2 ni. Dia cakap seminggu. Rasa berbunga2 dalam hati. Ye la, boleh la saya beli sekarang kan. Rendam je dalam air bila balik rumah nanti. Sebab Saya ingatkan fresh flowers ni boleh tahan 1-2 hari jek. So, apalagi, saya ngan mama ambik je la bunga mana yang nak kan. Kitorang ambik pon dengan berhemah jugak lah, takut mahal. Kitorang dok bajet yang kitorang ambik tu maybe dah RM50 lebih ni. Bila taukeh tu kira2, rupa-rupanya, the price is only RM9. Ishh..wajah mama dah nampak excited sebab terkejut dengan harga yang murah. Mama pon excited pergi cari lagi bunga2 yang besau2 sikit. So, total for the flowers only RM14. Saya rasa sangat murah. Kalau kat KL, berapa ntah ni. 



Ke bunga jenis yang macam ni memang murah? Heheh..Saya taktau...

1 comment:

  1. Berbaloi2~ heheh~ Memori dah lapse lor chepah, cheq tak ingat harga fresh flower masa wedding cheq, hu hu~

    Tinggal 2 hari lagi~ ;) ting tong!

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!