TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, June 28, 2010

Perihal balit kampun..


Haihh~~ baru aje sampai opis.. Harini tak masuk site pasal kena pergi pameran NGIS di PICC, Putrajaya. Agak memboringkan pergi sana. Macam biasa, nak kutip paperbag, pen yang cumil dan sebagainya. Hahah! Ok2, kami takde lah pi lenggang kangkung saja.. Sian plak kat bos susah2 hantar kami.  Actually, banyak gak kami  menimba ilmu di sana tadi. Terkembang gak lah idea2..


Semalam saya sampai umah kol 2 pagi di KL, dari Kedah. Hmm, nak cerita gak lah first time pi balit kampun my abam. Sangat best tau! Tak sangka orang kat sana ramah2 belaka. Jiran2 tok, suma ramah. Sonok betol tengok depa siang daging sama2, masak sama2.. Memang semangat kerjasama dan kekeluargaan betul! Rajin plak tu. Alhamdulillah, even saya orang baru di sana, saya tak rasa saya ni kekok. Saya boleh sesuaikan diri dengan orang2 sana. Sangat bertuah dapat family macam abam.. :)


 Ni family abam..eh, dah jadi family saya juge..depa pakat dok siang daging..

Rajin betoi...menantu sapa ni...?
Kami berempat adalah menantu Ayah dan Mak..kupas bawang sama2 sambil ditemani tok kami.. :P
Sungguh riang wajah tok ni nampaknya.. :)


p/s: Gambar masa preparation aje yang abam ambik..masa majlisnya takdak sape plak ambik..hehehe...

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!