TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Friday, June 11, 2010

Lagenda Budak Setan!

Korang dah tengok cerita tu? Semalam saya dah tengok ngan my abam. Semangat nak tengok sebab tengok trailer pon best. After kerja semalam, terus pi Midvalley ambik tiket. Wahh, first time tengok wayang dengan suami tercenta ni.. :P. Hmm..nak komen sikit cerita tu boley tak? Saya bajet cerita tu sangat best. Tapi, bila tengok, hm...... Jalan cerita boleh dikatakan menarik, tapi, disebabkan banyak sangat dia nak cerita, sampai cepat sangat perjalanan cerita tu.. Saya baru aje nak feeling, nak bergenang ayaq mata, nak kerut2 dahi, alih2 dah tukaq scene lain dah. Korang boleh imagine kot macam mana muka saya masa tu kan. Hahah! Cepat sangat dia skip cerita membuatkan cerita tu agak kebosanan. Tapi, part yang last sekali tu, perghhh...sangat sedih hokay. Sebab heroin meninggal. Mata saya memang tak larat nak tampung kandungan air mata yang sangat banyak dan akhirnya, terburai jua akhirnya... Ditambah dengan lagu "Bila Cinta"... Saya rasa nak meraung sebab sedih sangat. Tapi, tak boleh, kang ada yang cakap, "eh, bini sapa ni?". Hahah! Boley tak gitu..?(Dalam2 dok komen cerita tu tak best, sempat lagi menangis..)

2 comments:

  1. hmmm..quite upset with the movie..

    pelakon dh ok..maybe jln cerita terlampau bergantung sgt ngn novel..bnyak yg xbrapa nk bleh terima dh utk zman skrg ni..for example like one of the scene in the story where's the 'Budak Setan' need to make a research for his final project and take one year to complete. Then he go to a village didn't came back at all for the whole year.Padahal kt semenanjung M'sia je pn(agak2 drpd dialog org2 kt kampung tu je la).Logik ke???of course not cause nowadays we have cellphone, email can reach anywhere we are and of course we have the old way is writing a letter.n ad beberapa scene len lg yg sy xpuas ht..

    tp xbleh detail kt cni la. nnt awk suh sy buat blog sendiri plak n buat entry psl LBS ni sendiri plak.he3

    Time sy g tgk muvi tu, rmai yg pkat dok buat men2 buat dialog sendiri.

    Emo plak..ha3..

    Tp scenery cerita tu sgt cantik. n lagu sgt best..dan2 time tu gak bleh hafal..

    lalalala

    ReplyDelete
  2. Emo:

    Saya tahu anda siapa..ahahha! Jangan emo2 sangat ye, cerita je pon..HAHAHAHAH!

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!