TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, June 14, 2010

Alhamdulillah, semua setel da..... :)

 
Haih~~ dah lama tidak mengupdate blog, apatah lagi mukabukuku... Kehidupan sangat bz okay semenjak dua menjak jadi isteri orang nih..Hihihi...Hm..apepon, alhamdulillah, semua majlis dah setel. Kepada yang hadir ke majlis Nazir dan saya kat Nilai sabtu lepas, diucapkan terima kasih banyak2 ye..Hm..tak sempat lagi nak upload pics. Gambar2 pon tak transfer lagi.. Tunggu la ye.. (cuma tak puas hati, mekap tak cantik sangat..hehhe...sebab tu lambat nak upload kot :P)
 

Harini saya dah start kerja. Saya memang tak cuti langsung untuk majlis sambut menantu ni. Cuti sikit je.. :'(. Penat kenduri ni pon tak habis lagi tau.. Oh ya, Abam saya yang hantar pi kerja harini. Auwww....sweetnya... (haha..boley tak rasa sweet untuk diri sendiri :P) Ye la, mimpi dah jadi kenyataan.. Dulu, saya just imagine sorang2 je, suami hantar isteri pi kerja, cium tangan suami sebelum turun kereta, cari barang rumah dengan suami, kemas rumah dengan suami (suami ada tolong ka? Hehehhe.. ok2, ada-ada...), ada orang yang take care pasal kita dan banyak lagi lah...Mmmmm...rasa bahagia sangat. Pada yang belom kahwin, kahwin la cepat2..sonok tau kawen...Ish, korang ni mesti dah pikir bukan2..Bukan sonok sebab 'tu' ok! Korang kawin nanti, korang tau la.. 
 
 
Semalam saya baru ambik segala barang saya yang ada di rumah kakjed. Nak transfer ke rumah baru.. Bila dikompol2, banyak gila baju+barang saya. Tak muat almari..Haha! Nampaknya kena tambah satu lagi ni. After ambik baju2, kami singgah carrefour nak beli rak untuk gantung baju2, hanger, bakul sampah....Nak letak celah mana la tu..Dah banyak barang lam bilik tu.


Rabu ni kami akan fly ke ....... untuk honeymoon.. Ke mana? Hehhehe! Rahsia! Eh. poyo plak nak rahsia2..Takdelah, kami akan fly to Bali..sama macam Yanie.. Yani pon baru balik dari Bali Jumaat lepas. Nanti saya akan bertanya kepada beliau berkenaan keadaan di sana. Nak makan macam mana, susah ke tak cari makanan halal, tempat2 menarik ke..Huh, tak sempat saya nak survey lagi..Cuti pon baru apply pagi tadi..hikhik..segan ngan bos, banyak sangat ambik cuti ni...



1 comment:

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!