TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, December 27, 2010

Giveaway Shawlsayucinta



Halluu! Jom join contest lagi! I wanna join this contest sebab alang-alang memang saya follow blog ayu ni.  Lagi satu, nak join sebab hadiah lumayan katanya. " Tak payah beli stock shawls untuk 3 bulan.". hehe..best kan? 


Actually, ayu ni my ex-officemate masa beliau di JKR dulu. When I first met her,  masa tu saya baru tukar unit [maksudnya unit sekarang la], saya memang selalu dok usha-usha beliau punya shawls. Hari-hari mesti pakai yang lain [eh, mesti la kan, takkan nak pakai sama je setiap hari]. Maksud saya, susah nak jumpa beliau pakai tudung yang sama la. hehe.. Semua cantik-cantik. Dah beberapa bulan lepas tu, baru tau yang beliau adalah taukeh shawls yang tegar. Haha! PATUT LAHHHH...! :). Sekarang Ayu dah pindah, tak dapat jumpa lagi. Rugi pula tak sempat nak beli shawls dengan Ayu dulu. Masa tu tak minat dengan shawls lagi. Korang boleh singgah ke blog beliau untuk melihat koleksi shawls. Cantik-cantik wa cakap lu. So, ayu, saya join ya! :)

Syarat-syarat penyertaan, boleh klik sini. Tarikh tutup 1 Jan 2011 okey.. Hurry..hurry..!

Saya tag: Syuhada, Kak Ija, Azeera, Afra, Laila..hehe

2 comments:

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!