TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Friday, December 3, 2010

Smokey Eyes

Tak tau la kenapa.
Saya suka dengan smokey eyes.
Cantik.
Nampak lebih garang dan lebih confident.

Boleh dikatakan selalu jugalah saya browsing any blog on how to get smokey eyes ni.
Malah dalam youtube pun. Hahah!
Kalau terserempak dengan orang yang makeup macam ni, saya akan tilik sehabis mungkin. hah!
Anyway, saya dah try buat.
Asyik tak jadik je.
Alih-alih, nampak macam burung hantu.
Kahkah!

Takpe, akan cuba lagi...hehhhe...


 Yang ni nampak soft skit kan? Makeup ini mungkin sesuai untuk ke pejabat. 
Tak garang sangat.



Yang ni sesuai untuk ke majlis dinner kot?



Oh. semua cantik-cantik. Geram. Atau sebab mata depa memang dah sedia cantik? Hehe. Oh ya, gambar-gambar ini semua saya ambik di sini. Bagus juga, sebab ada tutorial sekali. Best! =)


3 comments:

  1. Mata tu pun memang dah sedia lawa kan :-)

    ReplyDelete
  2. smokey eyes normally for nite event..

    kalu pakai siang2 kaler biru..alamak...
    hehe

    ReplyDelete
  3. Kak Eynda:

    Heheh..a'a.. =P.

    Ashira Zumi:

    tu la, tapi, sbb suka sgt. Boley tak pakai waktu siang gak?heheheh...

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!