TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Tuesday, December 14, 2010

Three Sweet Moments ...



Sweet Moment #1

Of course la masa kami diijabkabul. Indahnya saat itu. Hmm..dah 6 bulan dah kami menjadi suami isteri.. Macam baru semalam je. We declared on 8 March 2008. Ingat tak tarikh apa tu? Masa tu, orang lain tengah kalut-kalut nak mengundi, saya pula tengah kalut nak mengundi pilih Abam sebagai teman hidup. Hehhe. Tapi kan, nak tau tak, Abam tak pernah melamar untuk berkahwin dengan saya. Macam mana tu? Go with the flow je masa tu.. Hahha!


Nak jugak dengar, "Sayang...would you marry me?" Macam sweet je.. Hehhe.. 
Ahhh!! tak kisah lah, dah kahwin dah pun. ngeh ngeh..



Sweet Moment #2

Got a white gold ring from my Dad. Masa tu tengah jalan-jalan dengan Papa dan Mama, kebetulan ada booth LAZO Diamond di KB Mall. Memang lumrah seorang perempuan kot suka tengok barang kemas. Saya dan mama pergi melihat-lihat di bahagian cincin di situ. Mata saya masa tu, tak berkelip-kelip tengok cincin kat situ. Simple tapi cantik. Suddenly, "Can you find me a suitable ring for my beloved daughter?". I'm speechless. Dalam hati, "Thank you papa..sayanggggg papa".


...and I still wear it until now =)



Sweet Moment #3

First time dating dengan Abam. Abam tunggu di restaurant RasaMas kalau tak silap.  Ke Ayamas? Ntah lah. Masa tu memang gila nervous sebab dah lama tak dating macam zaman sekolah dulu. Hahah! Okey, back to the point. Dari jauh dah nampak Abam tengah tunggu kat meja. Masa saya memasuki restaurant tersebut, saya pelik kenapa semua waiter kat situ, senyum-senyum tengok saya dan kebetulan masa tu tak ramai orang. Bila saya duduk, Abam bagi sejambak bunga ros. Aduhh..malu gila masa tu. Semua orang tengok. Tapi, dalam hati, suka yang amat!



The end. Actually, banyak lagi. Tapi, setakat ini sahaja lah yang saya mahu tulis. Next time ya..! So guys? How about you? Come, let's share with me...



0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!