TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Thursday, December 23, 2010

Sebu


Hoihh..hoih..hoihh..baru boleh bernafas! Tiba-tiba jadi busy mengalahkan Datin Rosmah pula..[ye la, bak kata cik elyse, tiap-tiap malam asik kuar tibi je..mengalahkan PM]. Okay, tak ada kaitan. Saya MC for 2 days, makanya, banyaklah kerja yang terbengkalai di atas meja ini. Semalam, seharian saya busy, sampaikan tak sempat nak minum air pun. Sambung sikit kerja pagi ni, sampai la sekarang. Alhamdulillah, semuanya dah setel. Yey!


Lunch ni nak makan apa weh? Any suggestions? Sejak beransur pulih dari demam ni, saya makin takde selera nak makan la. Nape entah. Pagi tadi pun, makan sebiji kuih aje. Perut ni rasa sebu je. Em sorry, sebu tu apa ya? Saya dengar Abam cakap sebu, saya pun nak cakap sebu juga la. Hahah! Tapi, memang perut ni rasa sebu la. Rasa berdebu. Hehe..okay, dah mengarut dah. Rasa macam berangin dan kembung. Lapar tu lapar, tapi, saya tak boleh nak sumbat banyak makanan macam kebiasaannya. 

Maybe effect dari ubat kot. Antibiotic ada lagi 2 biji untuk sekali makan lagi. Nak habiskan cepat-cepat. Tak sedap la ubat tu! Susah nak telan sebab texture nya yang sedikit kasar. Dah la rasa..buwekks! Ahh, nak muntah teringat rasa ubat tu. Ubat batuk pun saya tak minum. Tak sedap la! Rasa nak terkeluar balik je ubat tu. Memang tak sedap. Habis, semua ubat tak sedap, macam mana nak sembuh Chepah oi! Padahal, malam-malam, batuk saya ni teruk gak, sampai sakit perut dan dada  disebabkan pressure masa batuk. Tapi, degil jugak tak nak makan. Pelik ye, macam mana budak-budak yang nak khayal boleh minum sampai bergeleng-geleng ubat batuk? Diorang tak rasa nak muntah balik ke?


Umm..dah la..melalut pula. Nak pergi lunch. Masih lagi berkira-kira nak beli apa, nak makan apa. Oh, harini pasar day! Adakah tudung lagi yang akan dirembat? :)


0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!