TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Tuesday, December 21, 2010

Terima kasih sayam

Sekarang ni saya berada di rumah. Ditemani Abam. Saya demam teruk 2 harini. Abam pun sama. Cuma, Abam dah sihat sikit. Asalnya, abam yang demam dulu, pastu berjangkit pada saya pula.

Duh..Rasa berat je kepala ni. Tak larat nak buat apa-apa. Nasib baik ada yang baik hati nak tolong buat air milo, urutkan kepala, ambikkan ubat.. :)

Okaylah..mahu sambung tidur. Kepala kembali sakit.huhu...

Published with Blogger-droid v1.6.5

5 comments:

  1. Alahai , kesian nya. Get well soon ye Kak Arifah :)

    ReplyDelete
  2. Nor:
    Haipp! Lama tak dengar cerita.tq :)

    Norma:
    Tq, dah sihat dah..

    Minhad:
    Wah? Pegnant? Kalau betol, syukur sgt2 la. Tapi, takde lagi la yang..huhuh :(

    Faihash:
    Hukhuk..batuk lagi ni. Tapi, demam dah hilang dah.. :P. TQ

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!