TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Tuesday, October 4, 2011

28 weeks checkup

Assalamualaikum..


Pagi tadi checkup lagi. Syukur alhamdulillah, my HB dah kembali normal. Dah tak merah macam haritu. Dari 10.6 to 11.7. Okay la kan? Saya rasa sebab saya makan vitamin yang nurse bagi tu dengan air jus kot. Cepat serap sikit. Bila dapat result tadi, rasa nak menjerit dalam klinik tu, nak bagitau semua orang yang HB saya dah ok. Untungnya orang yang HB dia takde masalah kan? Skip makan ubat pun, tak terjejas sangat. Saya ni, nak kena sentiasa berjaga-jaga je.

Dah semua okay, ada lagi satu masalah yang timbul. Masalah BERAT BADAN NAIK MENDADAK!!! 2.8kg in 1 month. Ala, nurse pun, itu pon nak berkira. Kasi la can sikit. Sudahnya, esok saya kena minum air gula. Masuk office lambat lagi la esok. Ye la, nak kena ambik darah, minum air gula, then rehat kat situ 2 jam, pastu ambik darah lagi. Lama gak tu nak kena rehat (duduk atas kerusi je kot) 2 jam macam tu. Tak dapat bayang kelenguhan pinggang yang akan dialami. Hmm, tengok lah esok macam mana. Hopefully, semua okay. 

Disebabkan dah tak boleh kunyah kunyah sekarang, mau tidur lah. Lapangkan diri.


0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!