TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, October 17, 2011

Putih gebu la Ammar nanti..

Tadi pergi hantar Suami pergi stesen bas Putra. Bas pukul 10.00 malam. Adeh, menyepi lagi la 2 minggu ni. Baru je anta dah rindu.. :'(. Alaaa..esok kena drive sendiri dah (eh, macam la sebelum ni orang lain je yang drive). 


Balik je rumah, saya disambut baik oleh kedua-dua anak buah. Rindu kot 2 hari tak jumpa. Ok, perasan sendiri. Kahkah! Tiba-tiba terasa nak kemas bilik. Serabut tengok rambut banyak bergelimpangan atas lantai. On vakum. Habis satu bilik, kututup vakum. Pelik juga Ammar tak datang kacau saya masa memvakum tadi sebab budak kecik tu pantang sangat kalau dengar vakum, mesti nak main. Tak lama lepas tu, saya terdengar kakaknya, Ameera mengekek-ngekek dalam bilik mummy dia. Mummynya pula sedang rancak menonton drama Anugerah Skrin lakonan 'Ustaz Shauki' kat TV3. Oh. Geli tiba-tiba teringat Ustaz Shauki tu. Kahkah! Sape yang tengok Tahajjud Cinta, tau la kot kenapa saya geli. 


Terasa nak pantau budak-budak ni dok buat apa dalam bilik tu. Mesti ada something ni, pasal happy sangat dok mengekek-ngekek ni. Tengok-tengok, masyaAllahhhh!!!! Ameera!!!!! Ammar!!!!!!






Amboi..seronok betul si kakak menyental seluruh rambut dan muka adiknya dengan CREAM SAFI RANIA GOLD!!!!! 

Dah macam trojan dah saya tengok..Nak marah pun tak jadi sebab nak tergelak tengok Ammar dok menyengih je keja dia.

Adoiiii..sabor je lah....

(-_-")



0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!