TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Thursday, October 6, 2011

Carta Pergerakan Bayi

Nak tanya la, bila masa kita kena start check carta pergerakan bayi ni? Ada yang kata start 7 bulan, ada yang kata 8 bulan. Saya dah masuk 7 bulan ni, tapi, nurse tak cakap apa-apa pun masa chekup kelmarin dulu. Nurse lupa ke atau memang tak perlu start lagi? Takut kena marah je nanti sebab tak buat. Masa tu, nak salahkan siapa? Salah saya?

Jadi, untuk tidak menyalahkan sesiapa, saya buat je lah sendiri. Tak berani nak tick dalam buku pink tu lagi, takut kena marah. Nanti, kecoh satu klinik dengar nurse membebel. hihi..



Gigih tak taip benda ni sendiri? heheh..harini baru start. Biasanya, kol 10 pagi, kerap gak baby bergerak. Bergelombang rasa perut ni. Bahagia rasa.. :'). Tapi, tapi, tapi, kalau Abah dia datang sini, mesti baby tak gerak sangat. Sian Abah, tak dapat nak tengok tendangan agresif si bayi lagi. Mungkin belom serasi lagi..hahha! Tu la, sape suruh tinggal Mama sorang-sorang kat sini? Opps...! (@_@)




1 comment:

  1. Haaa....bagus3....!
    Mcm tu la...br kita leh tau baby kita aktif ke...sht ke...
    btul x?

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!