TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Thursday, October 20, 2011

[No Tiltle] Boring Gila Fikir Nak Letak Tajuk Ape...

Ho..ho..ho..penat seh..
Dah 3 hari dok berulang alik dari KL ke Port Dickson, Seremban dan semalam ke Kuala Pilah.
Ada hands-on SOP yang perlu saya attend sebab saya adalah URUSETIA.
Nak cerita banyak banyak pasal program ni pun, kang korang tak paham pula.
Saya ni pun, agak agak paham je. ehhehe..
Adeh, memang penat la.
2,3 harini pinggang saya semakin sakit.
Nak berjalan sakit.
I don't know why..
Maybe berat kandunganku dah semakin bertambah.
Nasib baik semalam dah habis.
Kalau bersambung lagi harini, memang tak daya la saya nak ikut lagi.
Kaki dah sembap dah sebab duduk lama dalam kereta.
Macam telaga buruk dah kat buku lali sebab bila sembap, saya suka main tekan tekan kat bahagian buku lali.
Kulit tenggelam macam telaga. hehhe..


Macam biasa, mak buyong ni selalu nak interprem.. :')

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!