TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, October 12, 2011

Cerita weekend lepas...


Last Sunday, saya, Kak Jed bersama anak-anaknya pergi 'jogging' di taman KLCC. Memandangkan rumah kami hanya 15 minit je nak pergi sana, agak selalu juga lah pergi picnic kat sana. Saje lah nak bawak budak-budak mandi manda dan main playground. Oppss, tercakap pula picnic. Kata tadi jogging. Takde maknanya nak jogging boyot-boyot macam ni. Tak boyot pon malas, inikan pula ...em...


Actually, bersama family kawan-kawan kak jed skali. Disebabkan ada acara makan-makan, mak buyung ni memang suka la nak ikut sekali. kehkeh. So, macam biasa la, time to snap snap snap! Jom layan gambar...zassssssssssss!

Anak buah, Ammar cuba untuk interprem. Dah la tak pakai baju..

So, sekarang Ammar telah dibuang..

Acara merendam kaki and seperti biasa, Ammar cuba interprem lagi..


"Pak! Pak! Pak!" Ammar menepuk2 air..Sonok betul dia boleh main air..

Artis baru posing untuk majalah Mangga. hehe..

Kak Jed

So, itu saje. Gambar saya? Oh, takde. Saya jadi camerawoman je haritu. Malas nak masuk gambar. Hmm, saya baru balik dari outstation di Cameron Highlands harini.. Nanti nanti lah saya cerita and update gambar. Dah lemau dah ni. Nak tidur. Bye!




0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!