TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, December 13, 2010

Hari Convocation Beliau.. [entri bergambar ye adik-adik..]

4hb. Adik lelaki saya konvo pada hari tersebut. Namanya Saiful Azzam. Nama timangan Ajam. :P. Alhamdulillah, beliau convo dengan jayanya walaupun, pada mulanya, beliau terpaksa repeat paper dan terpaksa tukar UiTM dan bla bla..akhirnya, dengan kecekalan yang beliau taburkan,  akhirnya beliau berjaya juga mendapat second class upper.  Memang saya nampak usahanya. Syabas adikku. As a sweet and loving  sister, I'm sooo proud of you my brother. Oh ya, beliau juga ambil course yang sama dengan saya, civil engineering. Heheh..

So, bolehlah melayan gambar-gambar kami... =) Baru sekarang nak upload..?


Nama : Ameera dan Darwisy.
Hubungan : Sepupu
:)
Ini lah Ajam..bersama abang Dame dan papa..

Saya terpaksa 'menjinjitkan' kaki supaya saya kelihatan sama tinggi dengan mereka ini. huh

"Lihat lah dunia!!!"

Mana mungkin tak hambik gambar kami laki bini..

Mana-mana gambar pun mesti ade je minah ni..hakhak! 
Okey, cukup-cukup. Dah tak mau letak gambar minah ni dah.

Suka benor buat gaya Dr.Rozmey macam ni..hehhe!
Baju putih tu, adik lelaki saya juga. Boley tau kot kalau tengok dari rupa parasnya. :)

Lepas majlis konvokesyen, kami adik-beradik berpakat-pakat untuk celebrate di  Restaurant Marmalade, Bangsar Village. Takde tempat lain dah, kat sini memang best. Healthy food! Cuba lah!

Nampaknya beliau kurang gemar dengan pilihan menunya. Nasib leee....

Lagi dengan gaya Dr.Rozmeynya..

Eh, ada lagi gambar minah ni? ngeh ngeh..

"Oh, sweetnya...laki sapa ni?" o.0
SAYA!!!!


Abang Dame and his wife, Dr.Naja..

Tak ikhlas senyum nih

Tenyum sorang sorang ye Ammar?

"hoorrkkkk!!"



-TAMMAT-


p/s: Kan dah cakap ini entry bergambar. So, memang banyak la gambar saya campak dalam entry nih!



0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!