TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, December 27, 2010

Waktu pagi di hujung minggu

Best kan, dapat naik motor laki bini...
[sengaja tak mau naik kereta..dah boring dengan air cond]
Pergi breakfast sama-sama di hujung minggu..
[Kalau dah takde idea nak masak apa waktu pagi or takde bahan]
Sambil menghirup udara pagi..
Dibuai angin yang sejuk...
Si Suami pula suka dan sengaja buat-buat brek mengejut..
[tahu tahu sajalah kenapa :D]
Si isteri pula sengaja peluk kuat-kuat kononnya takut jatuh..
[padahal kelajuan tak sampai 10km/hr pun..cuba mengambil kesempatan juga..hahah!]
Dan dua-dua tak pakai HELMET!..hadoyaiii!
[alasan rumah dekat, tak boleh pakai Chepah!]



Itulah aktiviti kami waktu pagi masa weekend. Ye, saya sememangnya seorang yang jakun dengan motor. :). Tapi, saya enjoy. Thanks Sayang..you've made my day.. :))


Ya, Allah, saya sayang sangat suami saya.. :''>

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!