TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, July 21, 2010

Got award again! yeyyeyey!

Yey! Dapat award lagi... Actually, dah lama dah dapat ni, cuma sekarang baru ade masa nak wat entry ni...Mohon maaf dipinta.. (-_-")

So, here is the award that I've got from Fara... Thanks dear! Really nice..




Ok, sekarang saya mahu jawab soalan yang beliau bagi..

1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi 'award' ini.

Thanks fara sebab sudi bagi award ni kat akak. Wah, hadiah kahwin la ni ye..hihihi.. Fara ni memang follower my blog pasal setiap kali saya tengok nuffnang, mesti beliau ada. Tenkiu si budak kecik! Eh, budak kecik ke? =P. Blog anda pon superb! Penulisan beliau adalah sangat jujur dan pandai betol berkata2..


2. Sila beri 'award' kepada 10 bloggers yang lain.

- Ida
- Idina
- Afraliza
- Una
- Nash
- Yanie
- Ain J
- Athie
- Nor
- Kak Eynda
- Aja

3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger ni.

Kalau rajin, saya bagitau depa ye...


4. Bagaimana anda boleh di gelar 'blog' yang 'Best and Great'?

Erm, entah la.. Saya pon tak pasti macam mana saya boleh dapat award ni. Tang mana ntah 'best and great' nya blog saya ni. Pasal saya pon banyak cerita pasal diari harian saya bersama Abam je. Haaaa..maybe orang suka tengok gambar kot. (^^,)

2 comments:

  1. Salam chepah, i m ur silent reader...suke sgt baca blog chepah...heheheh

    ReplyDelete
  2. Cik/Encik Anon:

    Hai Anon! Salam...wah, tak sangka ade orang yang baca my blog..hehhe..Thanks so much! Apepon, keep reading okay! Kita enjoy! =P

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!