TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, July 14, 2010

Hai puan!



Baru saje habis kursus GIS... Bukan saya yang berkursus ye adik2.. Saya yang jaga kursus. Kononnye macam fasilitator la.. Kali ni JKR Pahang yang terlibat, so saya la yang kena jaga kursus tersebut. Setiap staff di unit saya ni akan diberikan satu tugas untuk mengupdate data2 Jalan Persekutuan dan Jalan Negeri bagi seluruh Malaysia. Peta satu Malaysia tu, kitorang la yang produce. Bukan senang ye nak proses, memakan masa bertahun2 tau. Sorang akan jaga satu negeri, dan saya kena monitor untuk negeri Pahang.


"Puan, kenapa data ni tak appear kat sini?"

"Puan, boleh mintak peta untuk pahang?"

"Puan, data2 ni saya dah update sikit, boleh lah kalau Puan Arifah nak ambik data saya sekarang.."


dan bla.. bla....bla....


Alahaii....semua orang dah panggil saya dengan panggilan puan... Terasa diri ini begitu tua lah... Heheheh! Memang tak sedar diri betol... =P. Sekarang ni, saya masih lagi dalam proses menyesuaikan diri dengan penukaran status ni. Orang yang lebih berumur dari saya pon panggil saya dengan panggilan puan. Terasa janggal bila orang panggil puan sebab saya kan muda lagi dan muka pon masih keanak-anakkan je.. (Kalau rasa nak tampar saya, boleh la anda berbuat demikian sekarang! =P)


2 comments:

  1. tanak tampar, nk cubit boleh? haha!!

    Rasa weird kan dengar Puan?? Me too!! Terasa diriku terlalu remaja utk Puan~ =p

    Mungkin Mrs sedap skit kot, hehehe~ (pengaruh budaya luar la pulak~)

    ReplyDelete
  2. Idina:
    Hahah...cubit lah =P. Tu la pasal, rasa weird je..haaa, Mrs tu ok cikit kot. Cute gitu.. ngeh3..

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!