TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, July 7, 2010

Nilai MENJERIT!

Sekarang, saya dah WP3.. Anda tau ape itu WP3? Hahah! WP3 tu masa kerja saya la.. Saya dah masuk kerja kol 8.30 pagi dan balik kol 5.30... So, takde la rushing sangat pagi2 nak pergi kerja.. Even keluar kol 7 pagi dari rumah pon sempat sampai before 8.30.. Cuma, yang naya sikit sebelah petang la.. Kol 5.30 baru keluar, alamatnya, jem la jalan. Tengahari semalam officemate belanja makan nasi arab. Sangat kenyang gila okay pasal saya tak makan breakfast, so, tengahari tu, memang hantam betol2 la nasi Arab tu... Natijahnya, nak drive balik umah semalam, sangat mengantuk tahap gaban punya. Start aje enjin kereta dah  start mengantuk dah. Ditambah pula dengan jalan jem, telah menyumbangkan kemengantukkan saya ke tahap yang sangat dasyat. Siap masuk line orang, nak tercium bas kat depan, mata dok terkelip2 dan TERKATUP!..hahhah! Sangat menyeksakan okay! Belom sampai Tol Sungai Besi lagi tu... So, apa saya buat? Saya stop kat Shell sebelum tol tu, saya tidur dengan jayanya selama SETENGAH JAM! Dem!  Sian abam..dah lama tunggu kat rumah..


Malam tu, abam ada meeting dengan kawan dia kat Wangsa Maju. Sebagai isteri yang penyanyang, saya juga turut mengikutinya...hakhak..! Dah on the way pi sana, tup tup, kawan dia sms, tak jadi datang plak..Haih~~ Dah pakai jangok2 macam ni, takkan nak patah balik rumah balik kot. Rugi baju.. :P Apa kami buat?

.
.
.
.
.
.




Karok di pekan Nilai...

heheh...

Molek sangat la tu aktiviti laki bini ni...






2 comments:

  1. sebab smalam da ngantuk2 drive...hr ni kna denda...takleh drive sndiri dah p keja...hari2 kna p ngn abam... ;)

    ReplyDelete
  2. Abam:
    yeeehaaa! boleh tidur dengan jayanya dalam kereta...:))

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!