TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, July 12, 2010

Terimo kasih kawe-kawe....

Trutttt..truttttt...

Kak Lana: Arifah, dah ader kat office ye?
Me             : Yep. Ada apa?
Kak Lana: Arifah pergi bilik En. Shafii sekarang ye.
Me             : Hah? Ada apa Kak Lana? (gulp! sangat nerbes okay!)
Kak Lana: Pergi je....

Pup pap pup pap, sampai la saya di bilik En. Shafii...Saya mengetuk pintu bilik beliau.. "Masuk" balas En Shafii. Bila pintu dikuak, didapati, Kak Lana ada di dalam bilik tersebut. 


En Shafii: Haa, Arifah. Masuk.
Me           : Ok. Emmm..ada apa ye?


Rupa-rupanya, mereka nak kasi hadiah. Hahah! Cuak gila beb! Ingatkan ape tadi. Ye la, saya ni mana terlibat dengan orang2 besar kat JKR ni. Memang la terkejut kalo orang2 besar panggil ke bilik macam ni. Macam buat kesalahan disiplin je. Hadiah tersebut adalah hasil kutipan daripada seluruh warga BAHAGIAN SENGGARA FASILITI JALAN. Siap ambik gambar bagai pasal nak letak dalam web JKR. Sangat terharu okay!


Ni hadiah dari warga BSFJ..Tenkiu semua!!!
Apa dalam ni? Rahsiaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Ni plak hadiah dari Hajar dan Saifulnizam (wrapper sama macam hadiah kat atas :P)
Tenkiu!!!!
Banyak betol dapat rice cooker..ngeh3...:))
Kena masak dengan lebih gigih la ni...yuh tuh yuh !!!!

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!