TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, July 28, 2010

Jalan-jalan tengok rumah


First of all, (eceh, macam nak wat ucapan plak)


Sesapa yang nak renovate rumah, boleh menghubungi Mohd Nazir di talian 012-6083074. Now, you can see  the advertisement at sidebar on your right okay. Nanti korang jenguk2 la ye..


Alhamdulillah, Abam dah setup his own company. Bukan sorang2, tapi, partner dengan kawan baiknya, Amie. Nama company mereka ialah Bakawali Berkat Enterprise. Kenapa Bakawali Berkat? Sebab kami dok Taman Bakawali..hehhe... dan tersetupnya company tu, alhamdulillah, mereka dah dapat 2,3 projek sekarang ni. Projek kecilan sahaja. 


Their first project di Seri Kembangan. Extend dapur. Nama tuan rumah tersebut ialah En. Syed. So, kiranya nak pergi turun site la ni. Mereka pergi tengok keadaan rumah dahulu sebelum construction dilakukan. (Amie bersama tunang, Dida dan Abam). Eh, saya pon ikut skali. Ye la, nak kasi support (padahal tak boleh nak berenggang..ngeh3..). Eh, tapi, memang betul la, sejak saya kahwin ni, tak pernah lagi kami berenggang kalo nak ke mana2.. Di mana ada saya, ada la Abam, di mana ada Abam, ada la saya. Hanya berpisah di waktu kerja saja. Hehhe... Walaubagaimanapun, kami terpaksa berpisah seketika sebab harini saya akan ke Terengganu. Ada meeting kat sana, till Friday. Ahhh! lama kan? =P. Eh, dah masuk cerita lain dah ni..

Hah..tu dia! 3 orang engineer yang berkaliber turun site..

Ni ape ke hei nye nih?

Dida macam tak puas hati je dengan encik tunang beliau...

Kat sini la client nak extend dapurnya







Aih? Kata pergi tengok site. 
Tapi, gambar rumahnya ade satu je..ehhe..jangan mara noh..

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!