TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Sunday, February 21, 2010

Cuti-cuti Malaysia...

Harini saya pergi ke Kuala Gandah untuk bermesra-mesraan dengan gajah. Heheh! Sonokkkk, masuk pon free. Takde lah jauh sangat tempat ni. Lebih kurang 1 jam dari Karak. Hmmmmm, jauh ke? :p. Bagi saya tak jauh la, sebab dah biasa drive KL-KB kot. Itu yang tak terasa sangat (",). Kawasan hutan simpan. On the way nak masuk kawasan tu, memang hutan betol la.. Penduduk pon ramai orang asli. Saya pergi dengan family Dame (abang kandung saya :p) dan kakjed. Saje kitorang nak bawak budak2 especially Ameera dan Darwisy tengok gajah dengan lebih dekat. Selama saya hidup 25 tahun ni pun, ni lah baru first time boleh tengok gajah, naik gajah dan mandi bersama gajah...ehh, saya tak mandi la, cuma Dame, Darwisy (anak buah) dan Yudin (adik) je yang mandi bersama gajah. Takmau la saya mandi ngan gajah2 tu. Dah la naik gajah tu cam gayat ja, ni kan nak direbahkan oleh gajah ke dalam sungai...Takot gila.. Heehe! So, sila view gambar2 di bawah untuk sama-sama merasai percutian kami yang sangat enjoy ini. :p

Welcome...

Dua bintang hatiku sedang sonok mengusha gajah2 yang tengah menari..

Tengah cuba menyentuh bulu anak gajah ni..tajam wooo..kasaq!

Berani dok belakang gajah je..sebab anak gajah ni suka sondong2 die punye belalai nak cari kacang...Hahaha!

Sonok betol diorang ni mandi..

Yekkkk...tersentuh die punye lidah masa nak kasik dia makan..geli sebab lidah dia licin mcm betik.. :p

Dapat pegang telinga saja pon jadik lah...

Kak Naja (wife abang) takot gile..cuba tengok kaki die..Heheh!

Saat-saat direbahkan..

Debushhhhh....!!!

Ni je gambar Ameera yang boleh saya ambik..susah sangat nak bergambor..

Syiannn Ammar...sampai dalam hutan yek mummy bawak..panas pulak tuhhh

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!