TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Tuesday, February 23, 2010

ZzzzzzZZZzzz...

Hurmmm...malas gila nak packing baju.. Ngantok yang amat neh! Tapi, sebab terfikirkan pasal nak balik kampung ni, terus jadi rajin meh..Heheh!

Yey!! Petang tadi dengan jayanya saya dapat ambik cuti untuk hari khamis ni. Satu hari je.. :( Esok malam, saya drive balik kampung ma... Weheee! Cuti raya cina haritu, saya tak dapat balik sebab my parents takde kat rumah. Diorang pergi honeymoon kat Jakarta. Hehe! Saya ni pun, cuti bukan sebarang cuti tau! Banyak benda saya nak kene setelkan kat rumah nanti. Yup, perihal my wedding la... Lepas bertunang bulan 11 tahun lepas, saya tak sempat lagi nak balik kampung. So, hopefully, apa yang dirancang untuk dilakukan masa kat kampung nanti, semuanya beres lah. InsyaAllah.. :)


me & him
:)
:P
(",)

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!