TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Thursday, February 25, 2010

Alhamdulillah..

Yey!!! Sekarang saya sudah boleh menarik nafas lega.. Kenapa? Sebabbb, saya dah berjaya booking pelamin seperti yang saya inginkan dan makeup pon soo gorgeous. Saya ingatkan, saya dah tak sempat nak booking wedding planner kat situ, memandangkan kedatangan saya ni agak lewat untuk booking. Ye lah, baru sekarang saya sempat nak balik kampung nak setelkan hal booking2 ni. Dah la date kahwin saya time cuti sekolah. Rasa macam harapan tipis je. Tapi, alhamdulillah, ada jugak lagi. Sebagai info, saya dah booking pelamin di N Touch Trade & N Bride Centre (Kak La). Sori, dia takde website, kalau tak, boleh gak nak linkkan. Mana tau korang berminat. Especially, for kelantanese. Hehe!

Untuk photographer, saya dah booking dengan photoaura. Aween ni la yang rekomenkan saya untuk ambik dengan Kak La ni. Ramai gak pengantin2 Aween, especially kelantanese, yang ambik Kak La ni sebagai wedding planner. Kalau korang nak tengok hasilnya, cuba klik sini.

Hasil perbincangan saya dengan mama, untuk bunga pahar, hiasan bilik pengantin dan hantaran, saya akan buat sendiri. Wuu..baru sekarang terfikir nak buat. So, pasni, takleh nak main2 lagi dah. Kene concentrate bekerja. Yuhh..yuh..

1 comment:

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!