TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Saturday, March 20, 2010

Guess what??

Guess what??!! It's Jay birthday today! So, what I have to say ha? Is happy happy happy birthday my dear...On this day, I'll pray for the best of everything and for your wish to come true for you and for us till the rest of the days to come.. Love u.. :) (Lama betol peram entry ni sebagai draft. Heheh..)


Well, sabtu lepas adalah besday Jay. Jay bawak saya celebrate dengan karok di Gardens Mall (Eh, patutnya, saya yang bawak dia. Heheh!). Seawal 10.10 pagi, Jay ambik saya kat rumah dan kitorang terus pergi sana. Nasib baik Jay dah booked, kalau tak, susah gak walk-in macam tu. Ramai betol orang nak masuk. Jay ambik pakej sekali dengan lunch. Hmm, makanan dia sangatt tak best. Tak sedap. Kitorang makan sejemput je. Mahal je lebih.. Huh! Malas nak beli sebiji kek (takut tak habis), so saya beli cupcakes je. Saya pon tak pernah beli cupcakes ni. Saya try survey di internet. Cari punya cari, alhamdulillah, ada. Ternyata, cupcakes dia sangatttt sedap dan comel. Sebab biasanya, cupcakes ni, harapkan comel je, sedap tu, takde la sangat kan? Yang penting, Jay pon suka :). Anyway, thanks to Azeera kerana membantu. You know what I mean kan? :P.


Besday boy

Cantik kan kotak cupcakes ni?



Nak cucuk lilin pon sayang.. Last2, makan gitu je...:)

Eceh, nyanyi la kunun. Bajet sodap je... :p

"Aku mencintaimuuuuu...Chepohhhhh...!!" :P



Lepas karok, kami menuju ke Nilai 3. Saya nak survey harga wedding door gift kat sana. Ternyata, harga gift yang saya nak tu, jauh lebih mahal berbanding di SSF. Banyak gak kedai-kedai kat Nilai 3 tu saya survey, semua harga lebih mahal. Pelik bin hairan jugak lah saya, sepatutnya SSF lebih mahal kan? Dan juga, banyak barang-barang yang saya carik untuk buat bunga takde kat sana. (T_T)

Habis kat Nilai 3, kami menuju ke Butik Pengantin Aloha, depan Nilai Square. Masa bulan Januari aritu, untuk majlis bertandang, saya dah sewa baju dan mekap kat situ. Tengok dalam gambar, mekap kak Liza tu cantik. Orangnya pon cantik. Macam pelakon Lisdawati :). Saya pergi sana, nak tambah 1 lagi baju. Saya nak cari gaun putih kat butik tu. Banyak jugak gaun2 putih yang ada di butik tu. Pilih punya pilih, berkenan dekat 1 gaun tu. RM200. Mak aiii, mahal jugak. Tengok dalam brochure, untuk baju persalinan RM80. Tapi, yang RM80 ada 1 baju je. Hampeh! Mintak kurang dapat RM190 je. Huhu..Tapi, takpe lah, sebab dah berkenan kan. Ambikkkk je la.. Baju songket yang saya dah booked aritu pun, tak try2 lagi. Main booked je. Ntah sesuai ke tidak dengan saya. Ok kot kan?:)

Lepas maghrib, kami pergi ke Shah Alam. Ada jemputan makan2 dari kawan Jay. Kebetulan adik lelaki saya, Ajam, duk kat situ, so, kami hangkut dia pergi makan sekali. Kalau bab2 makan, memang berbaloi2 bawak dia. Sudahnya, 3 pinggan. Hambik kau! Kan saya dah kata, memang berbaloi2 kan?! Hehe!

p/s: Selamat Pengantin Baru kepada Faizal+Hajar. Sori tak dapat pergi wedding korang. Ada hal yang tak dapat nak dielakkan. Kepada geng ronggeng, sori tak dapat nak ikut pergi tengok kunang2. Lain kali kita pergi yep! :).

5 comments:

  1. C*PAHHH!!!!

    yuh..yuh..
    absolutely aku tau apa yg dimaksudkan
    dh kering otak mengeluarkan idea2 yg difikirkan romantis dan bernas

    wahhhh cuppy itu sungguh chumel
    c...it really workout can
    just wit a few cuppies pn dh cukup
    as long as it means sumthin

    c*pah
    if ur karayokie-voice sounded like CT Nurhaliza
    I wonder how ur partner might sound like????? hihihi...

    Hepi Birthday CPah's fiance!!!
    May u Hav a Blast 1 dis year (yes u r, since ur BIG Day is comin soonnnnnn)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. A'a..cumelkan cuppies tu? hihi.. My voice sounded like CT? Haaa..Kalau betol la sama, dh benti keje dah. Masuk Mentor. heheh..Anyway, tenkiu my dear..

    ReplyDelete
  4. hahahaha.. caption gambar no.3 memang tak boleh blah!
    hahaha! :))

    ReplyDelete
  5. Una:

    Awat Una? Apa yang takleh blah nye?:P

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!