TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, March 31, 2010

Nak tukar?Tak nak tukar? Nak Tukar?


Ku rebah di dada malam...

Memancar dendam yang lama diam..
Ku tanggalkan baju dunia..
Dakap ku dengan selimut syurga..
Ya Tuhanku hanya padamu...
Tempat mengadu..
Segala rindu
Limpahi ku rahmat kasihmu.....
[taktau la lirik betol ke tidak, sebab saya tulis berdasarkan apa yang saya dengar..hehe!)

Best lagu ni.. =P
Cuba teka lagu apa?
Siti la... (";)



Harini saya lambat lagi.. :(
Jem yang sangat terok..
Ofismate bagitau, jalan jem dari Sungai Besi lagi..
Tapi, on my way nak pi kerja tadi, ada 2 accident.
1 kat jalan menghala PWTC and 1 lagi menghala ke seremban.
Kiri kanan accident.
Patut la jem pelik hari ni.
Sekarang ni, ditambah pula dengan construction jalan kat Jalan Bangsar,
telah menyumbangkan lagi kelewatan saya untuk sampai ke ofis dan RUMAH..
(T_T)
Bengkek betol..
Saya rasa nak tukar waktu masuk kerja lah sebab memandangkan,
bulan ni dah 5 kali lambat punch.
Saya nak tukar ke WP3, 8.30-5.30ptg.
Sebelum ni saya ambik WP2, dari 8.00 hingga 5.00 ptg.
Teman tengah memikior lagi ni..
Perlu dapatkan kebenaran dari 'my boss' saya dulu..
Beliau bagi ke tak..
'my bos' = Jay
(^^,)



0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!