TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, April 7, 2010

Asia Water 2010



Baru sampai ofis..
Tadi pergi KLCC, ada exhibition ASIAWATER 2010..
Bukan main pergi suka hati ye adik adik..
Saya pergi untuk program mentor mantee..
Ada 3 buah fortuner yang bawak kami ke sana.


Agak excited la nak pergi..
Sebab ada geng satu hal, pastu sebab boleh berjalan2..
Dah la bos takde, pergi meeting kat Indon..

Punya lah strict nak masuk sana.
Bukan sembarangan la..
Naseb baik kami warga JKR..
So, ada sedikit kelonggaran di situ..
Tapi, nak masuk kena bawak bussiness card ye adik2,
Kalau takde, tak boleh masuk..

Tapii....
Jangkaanku meleset..
Pameran tu tak kena dengan jiwa saya la...
Banyak booth untuk penapis air..
Sori la bai, memang saya tak minat..
Nak tanye ape2 pon tak tau..sebab tak minat kenn..
So, kami round2 dalam tu untuk kutip2 beg, pen or ape2 saguhati dari setiap booth.
Hahha!

Ni pas yang kami dapat..
Buleh la cheq wat kenang-kenangan..


Hasil collection saya..sikit je dapat.. :(

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!