TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Friday, April 23, 2010

Express Dinner..



Semalam adik lelaki saya datang rumah.
Nama dia Yudin..

Ini lah adik saya..

Asalnya, dia tinggal dengan abang saya.
Tapi, sebab family depa pi holiday kat JB,
so, dia mai dok kitorang la untuk 3,4,5 hari ni..
Takut dok umah abang sorang2 pasai depan umah ada kubur..
[tapi, taknak ngaku takut..]
Hehe...

Kakjed terlupa nak wish besday Yudin 21 April aritu..
So, konon2 nak menutup kesalahan dia,
Kakjed bawak kami pi makan kat DOME di Bangsar Shopping Complex...
Makcik memang tak pernah pergi BSC tu..
Dan tak tau pon yang kat situ sebenarnya shopping complex..
Padahal, memang selalu dok lalu kat depan tu..
BSC ni macam tempat shopping mewah..
Hanya golongan korporat je pi situ kot..
Yang kami dengan pakaian yang tak berapa senonoh ni pergi sana...
Kakjed pon tak bagitau awal2 nak pi sana..
Kalau bagitau awal2, boleh gak pakai baju yang senonoh sikit.
Dengan Ameera saya pakaikan baju tidur je..
Heheh! Lantok la kan..? Bukan pakai baju depa pon kan?

Jenuh gak nak abiskan satu burger ni..


Dan first time jugak la saya makan kat DOME..
Saya memang dah kenyang masa tu..
Daripada nak cari menu yang simple2,


Terpilih yang ni plak..
Memang kenyang giler..
Sedap?
Mmmm..biase je lah..
Tak larat gak nak habiskan..daging tebal..


Sekarang ni, time tido saya memang awal..
Menjangkau kol 9 or 10 malam, mata memang tak boleh nak bukak dah..
So, semalam, balik dari makan, terus tido..
[dah la makan daging, lambat nak cerna tu...]
Habis rosak DIET saya!!!
Waaa!!!


0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!