TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Sunday, April 4, 2010

:(

I have a bad news today..
Papa kol saya pagi tadi..
Bagitau yang bakal suami Achik accident ..
Acit adalah anak kawan baik papa dan juga kawan baik saya..
Sementara menunggu result SPM dulu, kami sama2 ambik kursus komputer dan sejak dari situ kami mulai rapat..
Sekarang tunangnya tidak sedarkan diri dan doktor baru sahaja menyedut darah beku di kepala..
Perihal patah belum lagi diperiksa..
Persiapan untuk kawinnya hampir siap..
Hurmmm...
Sekarang, Achik dah 2,3 hari tak makan, tak boleh kerja,
Saya sangat simpati kepadanya..

Orang yang bertunang, berdarah manis..

Bila teringatkannya, saya juga risau+takut..
Selalu dengar orang cakap macam tu..
Tapi, soal jodoh dan ajal maut, semuanya di tanganNya kan?
Kita hanya mampu merancang, hanya Dia yang menentukan..

Jadi, sesiapa yang terbaca entri ni, marilah sama2 kita berdoa agar tunangnya sembuh dengan selamat..
Amin...

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!