TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Tuesday, April 27, 2010

(......)


Semalam, saya dah ambik borang kebenaran berkahwin dari Jay. Harini saya siapkan segala dokumen2 yang diperlukan dengan harapan saya dapat poskan kepada papa harini juga. Bila dah sampai di pejabat pos, kelihatan van pos laju sedang mengangkut surat2 daripada peti dan diletakkan di dalam kantung mereka. Saya kerahkan segala tenaga yang ada untuk mempercepatkan langkah untuk masuk ke dalam post ofis tersebut dan membeli sampul pos ekspress. Tapi, nampaknya, macam tiada kesempatan untuk saya mengeposnya hari ini. Dengan wajah yang sugul, saya mengisi juga dokumen2 tersebut ke dalam sampul. Tiba2..


Pakcik baju oren: Dikk...nak hantar surat ka?
Gadis sugul: A'a pakcik...(wajah mula menyinar)
Pakcik baju oren: Kalau adik nak hantar, boleh pakcik tunggu sat..
Gadis bersinar (sebelum ni sugul): Ha, nak nak pakcik..Tunggu sat ye...

Alhamdulillah, sempat jugak saya pos kan semua dokumen untuk permohonan berkahwin kepada ayahku di kampung... InsyaAllah, dijamin sampai esok! =P. Ini bukan bermakna telah setel ye kawan2.. Disebabkan rumahku jauh nunnnnnnnnn di sana, terpaksa lah papa yang setelkan semuanya.. Borang2 kawin, semua papa uruskan. Baik dari mengambil borang, mengisi borang, sampai la menghantar borang.. Hahah! Papepon, cayok ye papa! :)



0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!