TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, April 14, 2010

Tahukah anda masa itu emas..?


Ye...
Masa itu emas! (budak darjah 1 pon tau kot) :D
Itu lah apa yang saya rasa sekarang nih.
Masa saya sangat terhad sekarang..

Hmm...
Dah lama tak kuar dengan kawan2..
Sejak saya bertunang haritu,
Lama betol tak hangout dengan geng2 ronggeng..
Mana nak luangkan masa untuk tunang tersayang la,
Nak luangkan masa untuk Kakjed dan anak2..
Nak uruskan persiapan kawin saya la..
(Ishh3..belom pape lagi dah merungut..)
Wuuu!

Tadi, Syak and Maira SEKALI LAGI mengajak saya pergi mendaki weekend ni..
Kat Bukit Nuang ke ape ntah..
Lupa nama tempat tu.
Teringin sangat nak pergi..
Tapi, tak sure leh pegi ke tak..
Takot tiba2 ada urusan yang tak dapat dielakkan.


Bila la boleh balik kampung ni..??
Nak hantar barang2 kawin sikit2 dulu kat kampung.
Dengan baju, doorgift, bantal2..banyakk lagi ye!!
By the time nak balik kawin nanti, takde la nak humban semua sekali dalam kereta.
Tak muat keta, kang ada yang terpaksa berkorban..
Naya tuuu..
Borang nikah pon belom setel lagi..
Tunggu cik abang saya setel dulu..
Maybe this week beliau dah boleh setel kot.
Sebab semalam beliau dah kalut2 ambik borang yang patut kat pejabat agama Mantin.

Tensen wehhh!
Disebabkan tensen, maka, ada 'tetamu' yang tak diundang ni timbul..
Nak tau sape tetamu tu?
Jerawat!!!
Kakjed kata, kalau makin nak dekat majlis, lagi la banyak mai tumbuh..
Grrr...!! Persetankan itu semua..

Hope everything run smoothly...

GO CHEPAH!!!
CAYUKKKK!!

1 comment:

  1. eyp...
    syg, tenang2..jgn tensen2 sgt...
    InsyaAllah everything akan jd mcm yg kita plan...:-)
    hm, jum releasekan tensen, tgk wayang..heheh

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!