TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, May 17, 2010

2 hari lagi...

Kakjed dan anak2 akan pergi Jeddah hari Rabu nanti..
For 2 weeks..
Kakjed memang seorang ibu yang tabah..
Macam mana la dia nak heret budak2 tu sorang2 pi sana nanti..
Dengan bagasi2 nya, anak2 lagi..
Harapnya, perjalanan mereka selamat semuanya..
Dah 4 bulan Abe Bal pergi Jeddah..
Mesti Ameera happy boleh jumpa daddynya kat sana nanti..
Sekarang pon, asik dok cakap,

"Nanti Meeya nak naik plane, nak jumpa daddy..Meeya syayang daddy, syayang mummy, syayang adik..syayang Apah.."

Nama saya pon termasuk dalam list tu..Heheh!
Saya boleh imagine, betapa bahagianya saat pertemuan mereka nanti... :)
Ele..Kakjed pon sama...rindu sangat la tu.. :P
Mereka akan balik 1 hari before saya kawin..
Abe Bal sekali pon balik sama..
Kakjed nak buat assessment kat sana.
Abe Bal kan keja kat sana, so, Kakjed nak tengok la macam mana keadaan kat sana dulu..
Then baru decide nak ikut husband dia dok sana sekali ke tak..
Alang2 Kakjed pi sana, die akan buat umrah untuk pertama kali nya...
Nanti, insyaAllah, saya nak mintak kakjed berdoa kat sana agar perkahwinan saya dan Jay bahagia hingga akhir hayat.
Aminn...


Tinggal 2 hari lagi untuk saya bersama dengan Ameera & Ammar..
Tinggal 2 hari lagi untuk saya hantar dan ambik the kids dari nursery..
Tinggal 2 hari lagi untuk saya melihat the kids membesar di depan mata saya..
Lepas ni, kami tidak lagi sebumbung..



Dua permata hatiku..
Jangan lupakan Apah ye sayang...
:'(

2 comments:

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!