TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, May 31, 2010

Perihal pelamin + kemah


Warghhhhhhhhhhhhhhhh!!! Sangat banyak kerja okay! Nasib baiklah saya gatal nak balik kampung awal. Selagi tak berakhir majlis ni, selagi tu la, saya kena bekerja. Selagi tu la ade je kerja yang tak siap. Semalam, papa kol orang pasang kemah. Saje nak remindkan diorang. Alih2 orang kemah tu cakap nak gi pasang semalam juge sebab diorang baru ambik dari satu rumah. Diorang malas nak masuk stor, diorang pasang terus la. So, sekarang ni dah siap pasang. Heheh! Awal gila kan? 


Ok, perihal pelamin plak. Semalam gak, saya dapat kol dari butik N Touch. Diorang cakap, nak pasang pelamin   malam tu jugak. Dalam kol 10 mlm diorang datang. Pehhhhh! gila awal pasang pelamin.. Basi2.. :P. Hm..takpelah, sebab diorang cakap, terpaksa pasang awal, diorang ade 80 weddings lagi nak setelkan. Banyak gila kan diorang ambik. Ramainyeeeeeeeeeeeeeeee orang kahwin musim ni kan?


Sekarang ni, kami tengah giat kemas2 satu rumah.. Dah la papa baru habis renovate rumah, sangat berdebu hokay!.. Ishh..banyak lagi nak setelkan ni..Ok lah, chow!

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!